Gratulujeme vám k vaší nové webové kameře Sandberg

Kamera funguje bez nutnosti instalace ovladače a je kompatibilní s většinou aplikací určených pro chaty, jako je např. Skype, Zoom, MS Teams atd.

Pokud chcete vylepšit obraz a získat další možnosti filtrů, překrytí textu, úpravy expozice, barev atd., doporučujeme použít software pro manipulaci s webovou kamerou. Použitím takového softwaru získáte ve své aplikaci určené pro chat virtuální webovou kameru, která vám při práci v aplikaci umožní využívat všechny funkce manipulačního softwaru v reálném čase.
Na trhu existuje mnoho prodejců takového softwaru, zde však uvádíme několik našich oblíbených:
Software pro testování kamer pro Windows
Manipulační software pro manipulaci s webovými kamerami pro Windows
Software pro testování kamer pro MAC-OS
Kameru můžete otestovat v aplikaci „PhotoBooth“. Otevřete vyhledávač a najděte aplikaci „PhotoBooth“.
Manipulační software pro manipulaci s webovými kamerami pro MAC-OS
Webcam test - Online
Řešení problémů s webovou kamerou
Pokud nemáte žádný obraz, zkontrolujte následující:
1 Někdy se může stát, že váš operační systém Win10 je nastavený tak, aby blokoval videokamery, protože je vybrána ochrana soukromí.
Jděte do nastavení Win10 a zrušením zaškrtnutí této ochrany soukromí kameru odblokujte.
2 Zkontrolujte, zda ve vašem internetovém prohlížeči není u webových kamer nebo mikrofonů nastaveno blokování ochrany soukromí.
Jděte na nastavení prohlížeče a vyberte možnost povolení webové kamery/mikrofonu.
3 Váš antivirový program může blokovat přístup k webkameře.
V nastavení antivirového programu deaktivujte blokování webkamery.
4 Zkontrolujte, zda není na objektivu ochranný kryt (pokud je na vašem modelu umístěný), nebo není aktivováno tlačítko ochrany soukromí.
Ochranný kryt odsuňte nebo vypněte režim ochrany soukromí.
5 Vyzkoušejte webovou kameru na jiném počítači, abyste zjistili, zda se jedná o problém s nastavením na vašem počítači nebo o hardwarovou chybu webové kamery.
Pokud webová kamera na jiném počítači funguje správně, měli byste problém vyřešit lokálně na vašem počítači.
Pokud webová kamera na jiném počítači nefunguje, obraťte se na prodejce.
6 Pokud budete potřebovat další pomoc, neváhejte se obrátit na oddělení podpory společnosti Sandberg: